Татьяна Иващенко драматург (ivaschenkodrama) wrote,
Татьяна Иващенко драматург
ivaschenkodrama

ЗБІРНИК "АВАНСЦЕНА". ТЕТЯНА ІВАЩЕНКО

АВ РЕК1+
«АВАНСЦЕНА» - перший в Україні  інформаційний збірник сучасної української драматургії.

 У збірнику презентовані біографії драматургів різних поколінь та анотації їхніх п’єс, відгуки критиків та фото авторів, електронні бібліотеки та друковані видання, антології та альманахи, авторські збірки та літературознавчі монографії про новітню драму. «Авансцена» розповідає про драматургічні проекти, конкурси та фестивалі, успіхи українських авторів закордоном та участь у міжнародних форумах.   



ТЕТЯНА ІВАЩЕНКО (стор. 50-53)



«Хто править ритм»

(«Принц-водій трамваю») – ніби-то ординарна історія про любов і зраду завдяки особливостям авторського стилю набула незвичної форми. Вистава, здійснена за цією п’єсою самостійним творчим об’єднанням (режисер-постановник Г.Максименко) на сцені культурного центру «Славутич», з Г.Стефановою в головній ролі, запам’яталася оригінальною пластикою, цікавим музичним оформленням і витонченою манерою акторської гри»

Із статті Я.Верещака «Модельєри Гільдії D»,

журнал «Art-line» №4 за 1997 р.

Киянка. Закінчила Національний університет культури та мистецтв. Багато років працювала в Київському державному інституті театрального мистецтва ім. І.Карпенка-Карого. В її творчому доробку понад десять п’єс, більшість з яких побачили світло рампи. Перша п’єса «Принц, водій трамваю» була поставлена в м. Києві 1995 року творчим об’єднанням «Вільний гурт». Український малий драматичний театр звернувся до творчості драматурга і поставив на

своїй сцені комедію «Замовляю любов». У Національній театральній майстерні «Сузір’я» (м. Київ) в 2004 р. відбулася прем’єра драми «Мне тесно в имени своїм» про трагічне кохання великої танцівниці Айседори Дункан та російського поета

Сергія Єсеніна. В 2005 р. до свого репертуару включили п’єсу «Втеча від реальності» театри Житомира, Луганська та Івано-Форанківська. 2006 року відбулася прем’єра комедії «Замовляю любов» в Житомирському музично-драматичному театрі ім. Івана Кочерги, а наступного року в київському Молодому театрі поставлена гостросатирична комедія «Спалюємо сміття».

Піймати за хвіст бісенятко,

або Як вийти заміж

Комедія

Чоловічих – 1, жіночих – 1.

Весела, сказати б, анекдотична історія кохання двох наших сучасників несподівано набуває соціальної глибини. Адже

йдеться про непрості стосунки представників різних прошарків нашого суспільства: він – молодий бізнесмен (читай – принц), вона – просто гарна дівчина. Однак вкотре вже переконуємося: душевний світ Попелюшки як колись, так і зараз – це та чарівна сила, яка долає всі перешкоди на шляху до... щасливого хепі енду.

* 1996 р. в Київському театрі на Подолі здійснено постановки комедії

«Піймати бісенятко, або Як вийти заміж»

Втеча від реальност і

Сцени з життя молоді

Чоловічих ролей – 4, жіночих – 4.

Досвід кількох перших постановок цієї п’єси в українських театрах показав, що гострота поставлених у ній проблем нікого не залишає байдужим ні молодих глядачів, ні старших. Справді, наркоманія це та біда сучасності, яка в однаковій мірі

торкається всіх. Але талант драматурга, вміння подати гостроту проблеми через повноцінні характери й правдиві життєві колізії значно розширили рамки тематичної актуальності...

* Український малий драматичний театр поставив виставу за п’єсою в 2003 р.

Таїна буття

Спроба документальної драми

Чоловічих – 1, жіночих – 1.

П’єса присвячена драматичній долі Івана Франка, його складним стосункам з прекрасною половиною роду людського.

Сценічне втілення цього твору в київському театрі на Подолі довело, що, попри начебто локальну історію з мінімальною

кількістю персонажів, авторка створила масштабний твір про маловідомі сторінки з життя видатного діяча нашої культури.

* У Київському театрі на Подолі здійснено постановку п’єси у 1998 р.

http://kurbas.org.ua/projects/avanscena%2026.02_Layout%201.pdf
Tags: збірник "Авансцена", центр Леся Курбаса
Subscribe

Comments for this post were disabled by the author